Провідним мотивом Національної доктрини розвитку
освіти та Державної національної
програми «Освіта» (Україна ХХІ ст.) є ідея випереджуючого розвитку освітньої
системи, яка передбачає створення у закладах освіти атмосфери педагогічного
партнерства, сприятливих умов для творчості вчителя.
Ця ідея
не може втілитись у життя без роботи над формуванням яскравої
особистості педагога, постійного вдосконалення його педагогічної майстерності.
Часто у школах є багато яскравих
вчителів, які, на жаль, далекі від таких понять як командність ,
співпраця, робота на одну методичну чи стратегічну мету. Тому основним своїм
завданням вважаю
*згуртувати
усіх для роботи на високому професійному рівні ;
*навчати
і бути зразком педагогічної майстерності;
*створювати
мотиваційний клімат для колег щодо реалізації їх здібностей, можливостей та
творчого потенціалу;
*делегувати
певні управлінські функції;
*стратегічно
планувати розвиток школи;
*залучати
до управлінської діяльності батьків та громадськість.
Один із принципів роботи «Школи
радості» - «У нас кожен талановитий по-своєму» ( і вчитель , і учень, і його
батьки ). Як зробити , щоб учителю було комфортно у колективі, аби він постійно
переймався проблемами освіти, дбав про позитивний імідж свого навчального
закладу, а тому робив усе задля власного професійного зростання , для того, аби
бути цікавим і завжди новим, непередбачуваним
для школярів.
Як відомо, однією з успішних форм
роботи у школі є діагностування педагогічних кадрів. Власне діагностування
вчителів стало основою для планування тематики педагогічних рад, засідань
методичних об’єднань, взаємо відвідувань уроків. Методична робота скерована на
те, щоб зацікавити й удосконалити роботу вчителів із досвідом (14) та
допомогти впроваджувати інновації
початківцям.
У «Школі радості» організовано,
спираючись на ст.61 Закону про освіту, надання додаткових платних послуг, тому
вчителі систематично працюють над
удосконаленням свого фахового рівня, готуючи матеріали для нових факультативів,
спецкурсів( англійська мова – 1 кл., «Комп’ютерна абетка», «Логіка», «Ділове спілкування»). Школа працює з адаптованими програмами «Крок за кроком»,
«Лицем до дитини» - 1-4 класи, над впровадженням цих програм у середню школу.
Професійний ріст учителя фіксується в
індивідуальних методичних книжках, де міститься інформація про вчителя,
його професійні кроки, досягнення, а інколи можна простежити і прогалини.
Семінари у нас найчастіше проходять із
використанням інтерактивних технологій (маю на увазі не відкриті уроки чи
заходи, які демонструють вчителі та учні, а безпосередню участь гостей:
учителів , директорів чи майбутніх керівників резервного складу відділу освіти –
усі вони є активними учасниками всього , що відбувається під час презентації
роботи школи).
Конкурси педагогічної майстерності,
«Панорама творчих уроків», «Ярмарок педагогічних ідей» - усе потребує тривалої
та ретельної підготовки дирекції, і вчителів, але саме така робота - відчуття
конкурентоспроможності – дає якнайкращий результат.
Напевне, у кожній школі є талановиті вчителі, які зважаючи на психологічні аспекти, не можуть
бути конкурсантами: вони ніяковіють і губляться навіть на показових уроках.
Такі вчителі організовують у школі учнівські виставки мистецьких та літературних
робіт, допомагають у проведенні загальношкільних заходів.
Майже всі вчителі школи володіють ПК.
Жодні курси підвищення кваліфікації, повернення вчителя-заочника із чергової
сесії, участь дирекції чи вчителів у районних та обласних семінарах не
проходять безслідно, все відразу обговорюємо на нарадах чи засіданнях МО,
тому про нововведення, нові віяння і
течії в освіті, інтерактивні технології, новинки методичної, наукової та
художньої літератури дізнаються всі. Саме безпосереднє спілкування про
інновації у навчанні і є одним із чинників професійного зростання, бо професійний поступ учителя - це не тільки його
здатність глибокого осмислення власного
досвіду, але і вміння орієнтуватись в інноваційному просторі, вишукувати
педагогічні новинки цікаві для учнів, завжди бути у центрі подій, громадського
життя.
Ще один принцип роботи «Школи радості»
- не покарання, а заохочення. Приємно, що відділ освіти поціновує та нагороджує переможців
різноманітних конкурсів, тих педагогів, які підготували призерів олімпіад:
мудрість і професіоналізм потрібно шанувати і цінувати. Зауважу, що про перемоги наших учнів та вчителів завжди
інформуємо на загальношкільних лінійках, батьківських виховних заходах чи
зборах. Призери будь-яких конкурсів завжди нагороджуються грамотами,
відзначками чи призами. Усі повинні радіти за успіхи членів шкільної родини.
Я ще під враженням конкурсу
педагогічної майстерності, який нещодавно відбувся у школі. У нас працюють
справді талановиті, професійно компетентні вчителі, треба тільки завжди бути
для них прикладом керівника - професіонала.
Сьогодні особливої уваги й актуальності набуває
створення стабільних, творчо працюючих колективів із високим рівнем
функціонування методичної роботи на єдиний результат. Вважаю, що колектив «Школи радості» - один із таких
колективів: відкритий для змін, для поступу й професійного вдосконалення, для
нововведень.
Всім привіт, сьогодні продуктивний день. Працюю над своїми проектами, які потрібно виконати протягом наступного тижня, а також розробляю нову стратегію для досягнення своїх бізнес-цілей. Я говорю про містера Педро, посадовця з позик, який допоміг схвалити мою позику для відкриття мого бізнесу за ставкою 3%, тож я дуже сподіваюся, що в найближчі тижні я зможу відновитися і не дозволити нічому мене тримати. вниз. Я ненавиджу, що кожен день відбувається по-різному, і я просто ненавиджу те, що я відчуваю. Я готовий бути тією людиною, якою я був понад рік тому, яка на шляху і знає, що важливо, міцного здоров’я та йти до своїх цілей. Я просто вірю, що повернуся на правильний шлях, а також з нетерпінням чекаю багатьох змін у моєму житті протягом наступних кількох тижнів. Тримайте мене в своїх думках, вся позитивна енергія дійсно потрібна.
ВідповістиВидалитидля бізнес-кредиту.особистої позики, автокредиту, житлового кредиту та іншої фінансової допомоги.
Щоб отримати позику, зв’яжіться з паном Педро на pedroloanss@gmail.com.